Współpraca z naszymi klientami oparta jest na wysokiej jakości świadczonych usług w zakresie:
Księgi rachunkowe :
sporządzanie planu kont dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy,
bieżąca dekretacja i księgowanie dokumentów,
wyliczanie na podstawie dokonanych zapisów miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
sporządzanie ewidencji wyposażenia oraz wykazu środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
ustalanie planu rocznej amortyzacji oraz naliczanie miesięcznych stawek amortyzacyjnych,
rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonych ewidencji przebiegu pojazdu,
prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT, obejmującej rejestr zakupów i sprzedaży,
prowadzenie rozliczeń ZUS , sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych,
sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS oraz zawiadomień do KRS związanych z prowadzoną działalnością,
kontrola rozliczeń z kontrahentami,
zamknięcie roku, uzgodnienie sald kont, bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa,
wydruki ewidencji określone przepisami Ustaw podatkowych i Ustawy o Rachunkowości, lub na życzenie klienta dowolne wydruki z ewidencji.
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów :
prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów i wyliczanie na jej podstawie miesięcznej/kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatkowych,
prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT, obejmującej rejestr zakupów i sprzedaży oraz sporządzanie miesięcznych (lub kwartalnych)deklaracji VAT,
roczne rozliczenie podatku na podstawie zapisów w Księdze Przychodów i Rozchodów ,
sporządzanie ewidencji wyposażenia oraz wykazu środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
ustalanie planu rocznej amortyzacji oraz naliczanie miesięcznych stawek amortyzacyjnych,
rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonych ewidencji przebiegu pojazdu,
prowadzenie rozliczeń ZUS , sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych.
Ryczałt :
prowadzenie ewidencji przychodów i wyliczanie na tej podstawie zaliczki na podatek dochodowy,
dokonanie rocznego rozliczenia podatku,
prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT, obejmującej rejestr zakupów i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT,
prowadzenie rozliczeń ZUS , sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych.
Kadry i płace:
sporządzanie listy płac pracowników i rachunków od umów cywilnoprawnych,
prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej pracowników i zleceniobiorców (ZUS)
prowadzenie imiennych kart przychodów pracownika,
prowadzenie kartoteki pracowników wraz z niezbędną dokumentacją,
sporządzanie dokumentacji obrachunkowych do listy płac (deklaracje: US, ZUS),
sporządzanie zeznań rocznych pracowników (PIT),
sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, zatrudnieniu pracowników (na indywidualne potrzeby).